Friday 4 May 2012

full with memory :D

assalamualaikum w.b.t
syukur alhamdulillah aku masih lagi diberi kesempatan untuk hidup diatas muka bumi milik Allah S.W.T... terlalu cepat masa berlalu... sekarang umur aku dah 22 tahun... rasenye baru semalam aku habiskan zaman belajar kat sekolah... hehe
rindu betul zaman sekolah sejak duduk rumah lepas je habis belajar diploma dulu... rindu nak belajar balik... huhu T_T
tengah dok belek2 album tadi, nie la half gambar yang aku dapat ~


gambar nie zaman aku sekolah rendah... sekitar tahun 2002, aku darjah 6... gambar nie salah satu kenangan waktu sekolah rendah... sebelum exam UPSR... miss this moment... masing2 excited nak b'gambar time nie... XD  aku duduk dua dari kanan :)

gambar nie plak betul2 last day exam SPM... malam tu kitowg wat jamuan perpisahan cikgu2 ngn student kat dewan makan aspura... sportingnye time tu pengetua pun join skali... mmg syok la... menu BBQ, air aku lupe... haha 
mereka semua sebahagian dari teman2 rapat dan seperjuangan aku masa kat SAMTK dulu... kalian semua adalah kenangan aku ~ ^_^

                                       +

mereka berenam merupakan sahabat dan adik2 aku waktu sekolah dulu... mereka sentiasa berada disisi aku waktu senang dan susah... walaupun mereka 2 tahun lebih muda dari aku, kami saling hormat-m'hormati antara 1 sama lain... aku memerlukan mereka dan mereka juga memerlukan aku... alhamdulillah kami berkawan sampai sekarang... gambar nie diambil waktu jamuan asrama tahun 2007, last year aku kat sekolah and last year aku sekolah dengan mereka... kata2 tu juga mereka bagi kat aku sebelum nak exam SPM, belakang sekeping gambar... terharu aku melihatnye... lurve u guys ^______^

nie gambar aku dengan kawan rapat yang aku kenal dari sekolah rendah lagi... namanye Siti Nabihah Binti Mat Shahri... :) kebetulan, die dapat 1 sekolah menengah dengan aku, okeyla kan... tapi kat sekolah kitowg x brape rapat sangat sebab die pandai lagi dari aku, so kitowg jarang jumpa... huhu tapi x de la sampai x b'tegur sapa... kadang2 ada gak aku jumpa die tanya pasal pelajaran... hehe mentor aku kat sekolah nie :D kami berkawan sampai sekarang, die dah seperti ahli keluarga aku sendiri sebab ibu pun dah kenal die... cuma sekarang nie kami jarang jumpa sebab die dah sambung degree kat UUM, aku je yang belum lagi... mungkin belum rezeki... be patient ~ >_<

 
lastly gambar nie aku snap waktu jamuan akhir SPM juga... die budak kelas aku, banyak benda aku belajar dari die... seseorang yang sangat kreatif... boleh dikatakan setiap kali birthday, musim test ngn exam, hias bilik & kelas mesti guna hasil tangannya... die rajin buat kad guna kertas warna... cantik plak tu... jimat pun jimat hehe... so aku belajar buat benda2 tu semua dari beliau la... aku simpan lagi semua kad yang die bagi dari form 2 sampai form 5 and mostly kad birthday... really appreciate that...thanks ea sebab sudi share ilmu dengan aku >_^
 
GUYS, KITA KAWAN SAMPAI AKHIR HAYAT TAW! hehe okey that's all ~ wassalam O_<
 

2 comments:

  1. terharu ak..huhu..jgnla cakap cmtu..rse terasing ak..kte sme je..ak epi dpt knl ngn ko..klu ak ade wt pe2 slh ngn ko,ak mntk maaf k..

    ReplyDelete
  2. aku x tahu nak wat mcm mne lagi, aku rase dengan cara nie aku boleh appreciate kawan2 yang jadi tulang belakang aku selama nie... thanks a lot coz be my friend... :) ko x de wat salah ape2 pun kat aku... don't worry :D

    ReplyDelete